Beyazlale Salı günü sezeryan oldum dikislerden yana bi sorunum yok ama hastaneden cikarken baslayan bas ense ve sirt agrim olustu dayanilmiycak sekilde bu agrilar ve kulak ugultum var bunlari yasayan varmi nezaman gecer parol içiyorum hoc fayda etmiyor sadece duz bi sekilde yatinca agrilari hissetmiyorum kahve ve su tuketiyorum baska napabilirim?
Nurtenn95 Beyazlale malesef ki baş ağrısı bende çok yaşadım çok berbat bişey hiç bi şekilde geçmiyodu sadece biraz uyuyabilirsem o zaman rahatlıyodum doktorum nescafe önermişti ağrı kesicide kullandım ama bi faydasını görmedim zamanla geçti 🤦♀️
Arn1 Beyazlale bende de ense ahrısı çok oldu 1 hafta kadar hep agrı kesici ve kas gevşeticilerle idare ettim krem falan sürdüm
Benay10 Beyazlale 7 ay oldu Doğum yapalı bel ve boyun ağrım hiç geçmedi hala ağrıyor doktora gideceğim artık spor yapmak istiyorum ama yapamıyorum yürüyüş bile yapamıyorum ağrıdan ölüyorum resmen
Beyazlale Nurtenn95 gercekten tarifi yok bu bas bagrisinjn felcli gibi hissediyorum kendimi boynum başımı tasiyamiyor sanki birde ustune kulak ugultusu dayanilmaz oluyor dun gene acildeydim hic bisey yapmiyorlar sadece oanlik geciyor
Benay10 Beyazlale benim bir kaç sorunum daha var doktor yaz sonunu bekliyor 1 yıl dolsun öyle bakalım dedi