Angelgirl Kızlar gece bacağımda kramp gibi agri oluştu tüm gece sizladi Parol içmeye kalktım yürürken ayağımın üstüne basamadim 🙁 sabah kalktım usutmusum gibi üzerimde bir halsizlik vardı doktorumu aradim özellikle halsizlik için 3 tane Parol iç gün içinde dedi gecmezse acile git dedi. Kahvaltı sonrasi bir paroldaha içip yattım üzerine basamadigim ayağımda alerji gibi dizime kadar kızarıklık var ve resmen ateş atıyor ayağımcok panikoldum bunu yaşayan oldu mu 😖 ne yapmalıyım
Momdilay Bence hemen acile git doppler usg baksınlar damarlarda pıhtılaşma olabilir,gebelik damar içi pıhtılaşması için büyük risktir kesinlikle ihmal etme bi an önce git😨
21os_ Ayy canım ben 1 aydır bacak ağrısı çekiyorum hem yaniyo hem ağrıyo napicagmi bilmiyrm bende yarın gdcm bı dopller baktrcm artık 😐
Angelgirl 21os_ evet canım ben görür görmez korktum gittim sende ihmal etme ins korkulacak birşey degildir
21os_ Angelgirl olmadı bende gidim baktirayim ya ben İstanbul da yaşıyorum da her hangi bi acil bakar mı acaba siz hangi sehirdesinz
Angelgirl 21os_ acil bakmıyor ya nöbetçi kadın doğum uzmanı varms o baktı önce nstye bağladı sonra radyoloji doktorunu getirttiler .USG ye o baktı . Özele gittim benim Dr um burda
Angelgirl 21os_ ben eskisehirdeyim canım acil yonlendirir gerçi bana alerji deyip başından savcakti ama uzmanı arattim ben
21os_ Angelgirl gittim canım bende sinir sıkışması ymis doğuma kadar cekicem mecbur bazen Parol al çok duramazsan dedi
Angelgirl 21os_ sevindim canım daha kotu olmadigina ben hala hastanedeyim bacağım fena enfeksiyonlu ☹️