Yenianne26 hiç panik yapma diyemem ama çok da umursama hani hastalık hastasıyız gibi olma, mesela ben 6+6 da tesadüfi şekilde öğrenim gebeliğimi ve ozamana kadar düzensizliğim vardı kist filan da vardi anlamadım neyse kanamalar geçirdim gebeliğimi bilemeden ilaç iğne ameliyat geçirdim hepsinde de aktif ayakta çalışırken oldu bunlar, velhasıl kelam kızım bana ben ona tutundum, 28+6 olduk şükür 🙏💫🌺 herzaman herşey olur inş gönlünce