Alarasel kuzum 33 haftalikmis suyu gelmiş neyse erken doğum riski varmış doktor iğne ve hap yazmış bunu bulamazsın demiş neyse ilacı bulmuş hergun tam 9 da ivmesi gerekiyormuş ama unutuyormus annesi demiş ki olsun kızım unutmanda da vardır bir hayır demiş 33 hafta da suyu geldi doğuruyor diye seviniyor erken doğum riskine rağmen ilacı vs da kullanmiyormus burada insanlardan dua bekliyor e sen gerekeni yapmazsan biz hatim de jndirsek boş yani 🤦