Aynur56 Merhabalar, ben de dün aynı durumu yaşadım. Belimin sol tarafına ağrı girdi saatlerce geçmedi. Bende yeni anne olab bir arkadasima sordum. Adet dönemlerinde yaşanan gayet normal dedi. Takvime baktım, evet gerçektende regl dönemindeymisim. Seninki de böyle birseyse takılma..