arzu_glyprk Günaydın arkadaşlar, 4 haftamda yerleşme kanaması geçirdim lekelenme tarzında doktor ilaç verdi kullandım geçmişti. 30 dakika önce tuvalet esnasında peçeteye silince yapışkan sümük tarzında kan vardı lekenme gibi yine. Doktora gideceğim. Fakat bu sefer daha çok endişeleniyorum 2’ci kez olduğu için 😭 sizdede oldumu ayni durum.
Duygu_lu arzu_glyprk ilacı bıraktırdı sanırım doktor ben 5 ay ilaç kullandım kanamalarımdan dolayı korkma doktoruna git Allah sana bağışlasın çok olan bir durum artık hamilelerde önlemini alırsan birşey olmaz🌹
arzu_glyprk Duygu_lu ilkinde 3 gün kullanmamı söyledi ciddi birşey yok dedi geçmişti tekrar olması insanı korkutuyor olur olmaz 😔
Duygu_lu arzu_glyprk ben 5 ay boyunca dere gibi kanlarla hastanelere gittim canım şimdi ise 36 haftaya geldik bile çok kanama yaşayan hamileler var sadece önlem amaçlı hemen gitmek gerekli
arzu_glyprk Duygu_lu Allah yardımcınız olsun 🙏 gideceğim hastaneye birazdan umarım yine önemsiz birşeydir rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 👍❤️
Yasmin89 Bende tam 7. Haftamda yaşamıştım bunu canım, hem de eşimin doğum günüydü evde ona süpriz hazırlıyordum ki bebeğimiz bize süpriz yaptı 🤷🏼♀️ Hemen gittik hastaneye ve hiç birşey yoktu, doktorum ilaç verdi 1 ay kullandım. Yerleşme kanamasıymış veya hesapladık normalde hamile kalmasam tam o zamanlarda regl olmam gerekiyordu ama hamile kalınca içerde geçen aylardan kalan atılamadığı için azcık da olsa bu şekilde atılırmış. Muhtemelen senin de böyledir korkma lütfen. Bebeğine sağlıkla kavuşmanı dilerim 😍🙏🏼
arzu_glyprk Yasmin89 Canım senin adına çok sevindim Allah analı babalı büyütsün. Ben yerleşme kanamasını geçirdim tekrar olunca korkuyorum tabi umarım yine önemsiz bi sebepten kaynaklıdır yoğun bi kanama değil zaten umarım hastaneye gittiğimde içim ferahlar 🙏