Mams tskler aslinda 37.Hftada dogan bebekler normal kabul ediliyor arkdsm 35.haftada devlet hast.de normal dogurmus ve kuvozr dahiii girmemisti bebegi.. kilosu ve gelisimi onemli sanirim ama herkes erken degilmi fln deyince bizede sıknit basiyor baktiinda benimde 37+5 yani 38de alsa psikolojik olarak daha mi iyi olacaktik :)