Eminehmc
kaç kilo doğdu yavrunuz?
bu iç dış dikişler ilişkide hissetmenize zarar verdi mi?
Ben de eşim de yapılıyız. 4 kiloyu geçer yavrum diye tahmin ediyorum. normal doğum yapmak istiyorum ama doktor sezeryan derse yine de normal için ısrar etmeli miyim sizce?