Ibooya cok gecmis olsun canim , bende 4 aylikken dis agrisindan kafami duvarlara vurasim geliyordu.... ne yapsam ne etsem fayda etmedi disciden randevu aldim , disci kanal tedavisi yapmam gerekiyor 2 disine dedi. Kadin dogum doktorunuzla gorusun tamam derse uyusturabilirimde dedi , doktorumla gorustum hic bi sorun yok dislerini yaptirabilirsin dedi . Disci iki disimi 3 ayda kanal tedavisini bitirdi ... her zaman igneyle uyusturdu. Antibiotik yazmadi ama. Oyle boyle dislerim saglamlasti... cok sukur yoksa deli olacaktim!! Dis agrisi cok kotu. Rabbim yardimcin olsun