Gizemmali71 Ya kasılma nasıl oluyo anlamıyorum bi türlü herkes bi kasılma deyip duruyo ama kimse tarif etmiyo allah aşkına biri tarif etsin ne yaşıyorum bilişim bari 😏
Nur___ Gizemmali71 göbeğinin bi tarafı yada tamamı bi an taş gibi oluyor sonra gevşiyor, hafta ilerledikçe üstten göğüs altında aşağı doğru oluyor rahmin büyümesine paralel olarak, hafta önemli
Mamak Gizemmali71 valla bende tam olarak anlamadim karnin sertlesiyor diyorlar bendede oluyo ama bebek toplanincada sertlesiyor diyorlar arasindaki farki anlayamadim 🤷🏻♀️
minikkurabiyem2019 Nur___ sertleşip sancı olmazsa bişi olurmu . Sertlesip bir sure geri kendini burakıyorsa
Nur___ Gizemmali71 anladım, zaten zamanında önce gelen kasılmaları önlemek için vermiş doktorunuz heralde bu ilacı, benim bazen göbeğin çevresi bazen karnımın altı bazen de komple taş gibi olıyor yani değişiyor 28+6 bizde, kontrollerinde bir sorun gene de
Gizemmali71 Nur___ seninki erken başlamış ama benim kanamamda var yani o yüzden korkuyorum ilaç ne kadar işe yarar bilmiyorum bekliyoruz bakalım
Nur___ Gizemmali71 erken değil aslında cnim 22.haftadan sonra normal diyorlar, bu arada kanama varsa acile gözük bekleme derim artık bişey kalmamış senin doğuma neredeyse
Gizemmali71 Nur___ her gün acile gittim kendi doktorumla iletişim halindeydim bişey yapmıyorlar kuzum
Nur___ Gizemmali71 Allah Allah, ozamansa açılma hakkında bişey dediler mi peki, hani sancı varsa ki ilaç da alıyon, açılma olabilir belki
Nur___ minikkurabiyem2019 bişey diyemem canım ama şöyle anlatayım gebe eğitimlerinde hocaların dediği 22.haftadan sonra rahim kasılmaları normal (erken doğum riski vs. Yoksa) hatta verdiği örnek De güzeldi nasil ki sporcu koşuya antrenman yapıyorsa rahim De doğum için demişti 🌺hani kasılma sancıyı beraberinde getiriyor çoğu zaman ama, bi danış doktoruna derim, amaç o zaten sertleşip gevşiyor
Simos44 minikkurabiyem2019 benim sertleşme var aynı şekilde ama sancı ağrı çok yok çok şükür. 16 haftamda başladı üstelik şu an 17. Bir sorun yok dedi doktorum. Karın kasların açılıyor büyüme oluyor bebek yukarı çıkıyor iyice artık olabilir dedi. Ama geçmezse sorun oluyormuş