Fatmanur_yakup17 kadın Doğuma gittiğinde verilecek antibiyotik de de büyük ihtimalle ilk üç ay kullanılmaz yazacak. Çünkü geneli c grubu b grubu antibiyotikler. Bana da aynı haftalarda verildi aynı yazıyordu doktor da bi kaç gün bekle öyle kullan dedi. Ama sancım yoktu sancı aşrı aşırıysa beklemeden için derim.
Tüm doktorlar da öyle söylüyor çünkü hiç
Bir ilaç
Kar zarar gözetilmeden verilmez. Verilmişse acillik ağrınız varsa ilacı içmemek çok daha büyük sorunlara yol açabilir.