Kircicegi-34 bu ağrılar hemen hemen her zaman oluyor bu dönemden sonra. Kaslarda açılma yırtılma oluyor o yüzden kasıklara doğru karında falan olan aşırıya kaçmayan ağrılar hep normal. Bebeğiniz büyüme ataklarına giriyor bu dönemde karnınız da hızlı bi büyüme genişleme söz konusu o yüzden oluyor