Simos44 evet 23 haftamdayim. İnsan bebegi icin endise duyuyor. Aslında beni endiselendiren eczacimdi bana bu cok agir dedi. Ondan sonra telas yaptim. Haklisin icmeye devam etmeliyim. Baska doktora gidemedim bu ay iki hafta aralikla doktoruma gidince bütçe biraz daraldi. Ozel doktor oldu icin. Eşimde develete gitmemi istemiyo anliycaniz ole kaldim bende