Patulya canım benim bana normal Doğumu rahat Yaparsın diyorlardı ama ben başından sezaryan dedim sancılarım deli gibi vardı 36+0 dan beri nst de çıkmıyordu ama doktorum halimi anlıyordu 36+5 ken gittik sezaryan günü almaya 37+5 dedi yolladı beni sonra o gün bacağıma bir sancı girdi karnım aşağa düştü aynı gün ikinci kez gittim doktorum nst de yine sancım olmadığını söyledi yolladı 37+0 da yine gittim deliriyorum dedim bacağıma inme iniyor gibi vajinamdan nst de sancı yok ama doktorum o sırada bacağımı sürekli söyleyince tarif et dedi anlatınca bu beklerse anında suyun gelebilir Doğumun en büyük belirtisi dedi ama beklersen de olur dedi 3 4 gün en azından dayanırsan kilo olarak daha kurtarır dedi ben yok alın dedim korkuyordum çünkü evde sancım başlayacak komple ipler kopacak diye o zaman hemen hazırlan sabaha alalım dedi bebeğin kilosu gayet iyi kurtarmış dedi yoksa almazdım diye de ekledi 37+1 11:06 da bebeğim dünyaya geldi geçen sene 5 Eylül çok stres de yaptım canım yandı diye hiç bir şey hissetmemi istemediği için de genel anestezi yaptı bana ama şükürler bin kere olsun çok çok memnun kaldık bebeğimle bebeğimde doğduğunda daha iri daha büyük duruyordu hep benim yanımdaydı eşime göstermişler eşim bu kadar kilolu değildi bizim ki diye inanamamış hemen ilk tedavilerini yapmaya hemşireyle götürmüş eşim bebeğimizi sonra ben çıktım Arkamdan kuzumu koydular koynuma ☺️