ftscebeci71 bizde 8 aylık olduk ama gören 5 aylık falan sanıyor. Üstüne birde şu yorumlar geliyor ayy karnın nasıl küçükmüş niye ki ?
Ayy bebeğin kilosu mu az niye küçük göbeğin?
Ay az mı yiyorsun dikkat et kendine bak bebekte senden etkilenir.
Bilmem neyin kızı böyle değildi..
Karnın aşağı da mı ne erkek bebekte böyle olmaz ama emin misin erkek olduğuna falan..
Yani insanlar o kadar alışmış ki tombik iri hamileye böyle görünce çok tuhaflarina gidiyor.
Daha az evvel duydum kaç aylık diye soruldu 8 dedim ay karnın niye küçük yazık dedi birde yazik dedi yani... kimse sağlıklı olmayı anlamıyor. 8 ayda 5 kilo aldım sadece yani illa 12 kg falan mı alınca hamile modu oluyor anlamıyorum ki. Ay içimi döktüm biraz :D