Havvanurerolll Umarım canım, aslında çok takip edip fazla üstünde durmamak lazım. Biz endişelendikçe bebekler de olumsuz etkileniyor. Ben fazla saymamaya çalışıyorum ama tabi az mı hareket etti normal mi yine de kontrol ediyorum. Fazla hareket etmediğinde moralim bozuluyor. Öyle böyle bir kucağımıza alsak rahatlayacağız.