Gamzelianne1453 1melekannesii ilkindede yapildi sezeryan oldu bundada Acile gittigimde illa el Atiyolar alistim 😂
Serpilsaltikalp 1melekannesii benim ilki sezeryandı. Şimdi ikinciye hamileyim. Daha 20 haftalığız. Çatı muayenesi yapmaz diye düşünüyorum. Sonuçta sezeryan olacağım. Sizin ilk Doğum normalse çatı muayenesi yapacaktır.
Zeynepmum OguzKaganm aaa benim de ilki normaldi bunda yapılmaz diye düşünmüştüm. Sonuçta çatı aynı çatı ☺️