Dnz01 canım testte herhangi birşey çıkmamış ama al bı test genelde yanıltıyor ya. Sana tavsiyem erken gebelik testiyle dene yarın. Ben bu testten 3 kez yaptım negatif çıkmıştı yerleşme kanamam olmasına rağmen. Erken gebelik testi aldım 2. Çizgi çıktı direk. Erken gebelik almayacaksan bile al bı hariç başka bir test markasıyla dene. İnşallah hamilesindir 😊