Snszasla Bende adetim bir hafta geçikince lekelenme olup adet olmadığımı farkedince hatta emin olamayıp 3 kez test yaptım evde 3 ü de pozitif di 🤗bu sayede öğrendim dün acil de kan verdim lekelenme tekrar olunca 151.1 çıktı daha kadın Doğuma görünmedim yarın gözükecegim insallah sağlıklı bi şekilde ilerler sorun olmaz 🙏
Snszasla Burcu2019 bende de yok o belirtiler canım göğüs agrısı gaz sancısı ve kasık agrısı var yarın gideceğim bakalım her insanın vücut tepkisi aynı olmuyordur sıkma canını doktor zaten olumlu olumsuz yönlendirme yapar
Burcu2019 Selinglr doktor da o şekilde söyledi. 6. Haftadan itibaren başlar ama belki sen daha az yaşarsın kişiden kişiye değişiyormuş sanırım
Burcu2019 Snszasla inşallah canım Allah hayırlısıyla kucağımızda görmeyi nasip eder inşallah hepimizin
Snszasla Burcu2019 insallah canım benim biraz umutlarım kırıldı gibi ama bakalım yarın doktor ne dicek😟
damlazhl Burcu2019 ilk çocuğumda 7. Haftaya yakın başlamıştı bulantım canım. Henüz bundada yok belirti 5 haftalık
Burcak93 Bende 3-4 gün önce öğrendim . İçime doğdu idrar testi yaptım sonra erken sonuc idrar testi yaptım hep pozitif çıktı eşime söyledikten sonrada hcg testi yaptrdık şuan 5. Haftam daha sadece keseyi gördük sağlıkla devam eder inşallah
Merilani Burcu2019 6+4 üm bende henüz başlamadı.. arada miğde yanması ,iştahsızlık oluyor okadar... umarım da bu şekilde gider🙏🏼