Simos44 Eda1994 olmayan yok nerdeyse. Ben bi hafta aplikatörle krem kullandım şikayet azaldı ama hala devam, anneye sıkıntı vermiyor kaşıntı vs yoksa tedavi etmiyorlar bebeğe bir zararı yokmuş anneye kaşıntı falan yapmayacak derecede olanın
Ayckntmt Malesef ben hiç yoktu hamilelikden dolayı çıktı şimdi de bacağımda inanılmaz kaşıntı kabarma yara oldu resmen doktora gittim meğer bacağımdaki de mantarmış krem kullanıyorım kaşıntıdan mahvoldum ama az kaldı inşallah
Eda1994 Ben surekli oluyorum krem kullaniyodum hamile kalmadan iyi geliyodu geciriyodu ama simdi kremi kulamamaiyorum doktoruma sormadan ama kremim cok guzel cok iyi geliyo ins kulnana bikirsin der doktorumda