Aysegull00 Akşam doktora gittik bebeğin eşi aşağıda dedi doktor kanama yapabilir dikkatli ol dedi erken doğum falan olur mu kızlar sizinde başınıza böyle bişey geldi mi aklima takıldı
shdemir Aysegull00 benim geldi canım. Bebegin esi yani plasenta rahime yaklasiyo ve kanama yapiyo benim 16.haftamda basima geldi 3 hafta kanamam oldu igne ve ilacla gecti bu surede surekli yattim. Bebek buyudukce yerine cikar dedi doktorum oylede oldu cok sukur 28.haftama geldim bi sorun yasamadim.
yakamoz shdemir kaçıncı haftada çıktı yukarı acaba? Benim de 16+6da aşağıda ama büyüdükçe çıkar dedi herhangi bir iş yapma, dinlen, kanama yapabilir de demedi ama ben tedirginim. 🙄
shdemir yakamoz 3 hafta sonra cikti canim prosgestan kullandim haftada bir igne vuruldum ve 3 hafta hep yattım. Sadece tuvalete kalktim diyebilirim. Cok sükür gecti sende dikkat et mecbur kalmadikca kalkma duzelir Allahın izniyle
yakamoz shdemir çok geçmiş olsun Rabbim bir daha sıkıntı göstermesin. Önerilerinizi dikkate alacağım çok teşekkür ederim🤗