Deryayaman Arkadaşlar daha 9. Haftalık hamıleyım ama kabızlıgım var hamıleyken ilaç kullanan ve ya başka bır önerisi olan ?
Lindam Deryayaman canım ben hamile değilken çok oluyordu bende. Sana tavsiyem geceden kuru kayısı koy suya sabah aç karna o kayısıyı ve suyu iç. Kuru erik varsa onu tüket. Şuan mevsimindeyiz incir ye. Bizim incir ağaçlarımız var incir çıktığından beri kabız olmadım daha hergün yemesem de haftada 2 3 gün mutlaka yiyiyorum
Gamzeus Deryayaman bn 24. Hafta dayım. Bnm de sıkıntım var günlük üç tane günkurusu kayısı yiyip üzerine 500 ml su içiyorum. İki gündür yapıyorum rahatım böyle devam edeceğim
Simos44 Deryayaman kayısı, bol su, ceviz üstüne ılık su içmek, ve taze üzüm, hiç Biri olmuyorsa probiyotik kapsül ben her gün alıyorum doktorum da çok iyi olur dedi
1004nese Merak etme bir süre sonra geçer. Bol su tuket. Bende öyle oldum çok zor 3 gün sürüyordu hemen hemen. Şimdi düzeldi biraz 11 hafta olduk 😊
Simos44 Deryayaman ben şu an dünyanın en güçlü probiyotik ilacı diye bilinen vsl3 kullanıyorum ona bile doktorum hiç Bişe olmaz dedi. Probiyotikler kana karışmıyor aksine bağışıklık güçlü olur dedi. Ama yine de doktoruna sorarak alabilirsin. Bir de kabızlık ve ishal için ayrı oluyor probiyotikler şikayetine göre farklı verirler ben çok rahatım çok şükür
Ftmemne Deryayaman sabahları aç karnına düzenli olarak ılık ballı limonlu şu için. Ama düzenli olarak şart. Hamileliğini boyunca kabızlık çekmezsiniz. Kayısı vs belli bir müddet sonra mide almıyor