Altus ben benim bebeğim şeker hastası demedim siz anlatmışsınız yok kustum yok şu oldu eskiden varmıymış demissiniz bende size eskiden yoktu ama bilinmediğinden tıp bu kadar gelismemis o yüzden bebekler iri oluyor yahut başka sonuçlardan hem anne hem bebek ölümü gerçekleşiyordu şuan tıp ilerlemiş herşeyin bir çözümü var bir kolaylığı var haliyle doktorlar da öneriyor ama herseyde olduğu gibi bu konudada insanlar ikiye ayrılmış durumda burda ki önerilerimiz kendi veya çevremizde gördüğümüz olumlu olumsuz şeyleri yazıyoruz bende içtim hemşire yerinden kalkma kusuyorsunuz bayılıyorsunuz dedi korkumdan yerimden kalkmadım kuzeninde doktoru söylememiş mesele yüksek şekerden komaya giricekti serumlarla düşürdüler sezeryanla doğum yapmak zorunda kaldı şimdi eskiden yoktu diyip kenera mi çekilelim eski adı üstünde eskide kaldı.