Yalnizdurgun
Yalnizdurgun
Bende şubat ayında düşük yaptım kotumasız ılıskıye gırdım ama 3 ay boyunca bebek olmuyordu sonra doktora gıttım hıcbır sıkıntım yoktu sadece ben ılla bu ay olucak dıye tutturdugum ıcın stresten olmuyor doktor dedi ve yumurtlama günümü takıp ettık cok sukur suan hamıleyım cok sıkıntı yapıyorsan doktora gıt canım yumurtlama gününü denk getıremıyorsundur bence