Burcu41 Merhabalar. Çok kararsız kaldım,eşim ısrarla Erva Gülce ismini istiyor. Ama bir türlü emin olamıyorum. Sizinde fikirlerinizi alabilir miyim😊Gülce uygun mu sizce??Erva nın yanına uygun isimler önerebilir misiniz bana????
Zade Burcu41 Gülce ismi çok güzel bence :) Ama erva ismini ne bileyim pek sevemiyorum 🤷🏼♀️☺️ Tabi sizin içinize sindiyse kimse biley diyemezse
Didi6 Zade Tamamen katılıyorum. Gülce hoş ve zarif bir isim ama Erva ismine bir türlü ısınamadım. Anlamı güzel olabilir ama söylenişi kaba. Neva Gülce daha hoş olur.
Burcu41 Zade teşekkür ederim Eşim ve kızım Erva ismini çok istiyor anlamı da güzel olduğu için bende ısındım ama yanına ek isim de karar veremedim Gülce ve Beril arasında gidip geliyorum.
Deletedmom0071 Benim eltim Zeynep Erva koydu. Erva başa değil de sona gelince daha hoş duruyor bence 🙋🏻♀️🌸
Burcu41 Deletedmom0071 Dediginiz gibi sonda da güzel duruyor . Zeynep ismi de çok güzel fakat ailemizde da çok fazla. Beril ve Gülce arasında kaldık Gülce yi eşim çok istiyor o yüzden kararsız kaldım aslında