MeryemOrt canım doktorum bana 2,5 mm kadar normal kabul ediyoruz demişti. Yani senin sınırda. Yüksek de değil. Bir arkadaşıma 3 mm dedi doktoru. Amniyosentez önerdi. Ama yaptırmadı. Doktor değiştirdi. Detaylıda normal demiş perinatoloji. Hatta bu down sendromu için serçe parmağını ölçmüş bebeğin. Down sendromu olanların serçe parmakları daha farklı oluyormuş boyutu. Sen detaylı yaptırmış mıydın. Arkadaşım son haftalarda şuan. Gayet normal diyorlar.