Tlaynz Hayırlı olsun. 😊 6. Haftadan sonra kese ve kalp atısı duyabilirsin. Eğer dayanabilirsen 7.haftada git bence..
Mide bulantıların için sık sık az yemeni , çıbuk kraker ile yatıştırmanı öneririm. Bu süreçte normal ağrı kesiciler içemiyorsun hatırlatayım. :) Sağlıklı bir gebelik olur inşallah.
Folik asid hapı kullanımına başlamışsındır ?