Ilknur25 canım ben 18 haftalığım, ilerleyene kadar gebeliğim hiç birşey almayacağım diyordum fakat iki tarafında ilk torunları olacaklar nasip olursa, kayınvalidem benden önce almaya başladı onu görünce bende gaza geldim, çok erken ama bir sürü birşeyleri oldu miniklerin ve bir kere başlayınca almaya kendini durduramıyorsun. Bir yönden de erken başlamak iyi oldu diyebilirim kıyafet anlamında alacağımız pek bişey kalmadı, süt sağma pompası, gümüş kapak, temassız ateş ölçer... vs almak istiyorum bunlarda maliyetli olduğu için bundan sonra da yavaş yavaş onları alırım, sonrasında ağırlaşırım diye odalarını da baktık beğendik 1-2 ay sonra eşim gidip siparişini verecek, bebek arabası ve puset seçimini de yaptık onları da ilerleyen süreçte almayı planlıyoruz, geniş zamana yayarak inceleyerek almak daha güzel oluyor sanki hepsini bir anda alamayız diye düşünüyorum.