Duygu19031903 merhabalar bende ikinci ayımdan itibaren burun tıkanıklığı yaşadım. Ne kullandiysam çare etmiyordu sabah 6da yürüyüşe çıktığımı bilirim. Nefesim açılsın diye baktım illadin iyi geliyor yatarken sıkıyordum fakat bir baktım anlamadan bağımlısı olmuşum ve tam dört ay kullandım en son artık saat başı sıkmaya başlamıştım onsuz nefes alamıyordum. Sonra internette okuyunca faydasindan çok zararı olduğunu bir anda karar verdim ve iki gün dişimi sıkıp. Bıraktım ve bir daha ne tıkanıklık ne bisey meğer o ilaç. Yapıyormuş tıkanıklığı sakın ama sakın kullanmayın ben çok. Çektim dikkat li olun lütfen.