Leyla-mina16 Benim 38. Haftam oldu bugün bebeğim aşırı hareketli kimisi bu haftalarda hareketi azalıyo diyo normalmi anlamadım
Neslihant Leyla-mina16 bnm bastan beri asiri hareketli bi bebek degildi ama 37 den snra bazi gunler cok hareketli bazi gunlr az genelde bn yorgunsam hareket etmiyor evde oturduysam acayip hareketleniyor evet 39 hafta bgub
issss Leyla-mina16 bende 37 haftamdayim. bizdede ogle asiri hareketli hep hareketliydi.her kes son haftalarda azalma oluyor diyor ama bizde tam tersi
Denizyadaaras Leyla-mina16 bizde 35 haftaligiz cok cok hareketli. Hatta o kadar hareketli ki nst de nabzi cok yuksek cikiyor. Doktor hareketli oldugu icin dedi kendini yoruyor yani
Leyla-mina16 Neslihant karnımdan neredeyse çıkcak diyorum bazen korkutucu derecese karnımı yamultup yamultup duruyo 😂😂