pyymamm doktorum selim akgün kendisinde 2. Doğumum ilk gebeleğimdede kendisine gitmiştim , çok çok memnunum , doğumlarım benim hep apar topar oldu benim , tam zamanında müdahale etti , 2. Doğumumda bayram demeden bi saatte gelip doğuma aldı beni , hastane çok güzel temiz pak , hasta bakıcıların hakkı gerçekten ödenmez ,