Foto03 Kızlar 2 günlük eşimle Milano tatiline gittik geldik. Oradayken ayaklarımda kaşıntı başladı eve geldim hala geçmedi bacaklarıma çıkmaya başladı bu sebepten dolayı acile gittik. Alerjik bişey değilmiş şükür. Ama nette bağladı oda herşey iyi çıktı ama ultrasonda bebegin suyu azalmış dedi ama kilodu sağlığı herşey iyi. Fakat prof yada uzman doktor değildi asistan doktorum ben yine de bilemem dedi. Kendi doktoruma götürmem için mektup yazdı bilgilendirme için. 23+5 haftadayız şuan. Başına böyle bisey gelen var mı?
CanNurdan Foto03 sıvı az ise karpuz yemenizi öneririm çoğaltıyor başıma gelmedi ama gelenler böyle geçiriyor Mısır suyu duymuştum bir de geçmiş olsun
Mudurehanim Foto03 bugun benimde doktorum sıvının ona biraz az geldiğini söyledi iğne verdi bende burda post acıp sormustum havuc suyu iyi geliyormuş öyle dediler
Cigdem07 Foto03 Benim başıma gelmedi ama okuyorum sürekli internette havuç suyu diyorlar canım aklında bulunsun arttırıyormuş 👍🙏
Foto03 37aysgl su çok içiyorum canım ama akıntım da fazla oluyor. Havuç suyu yani hazır meyvesuyu mu yoksa doğal mi yapmak lazım
Foto03 Mudurehanim iğne falan veya başka ilaç vermedi su için sadece kendi doktorum baksın dedi bana da
Rufina Bugun benim de doktorum suyun cok az oldugunu soyledi ve bebek haftasindan 3 hafta buyuk cikti.34+2 haftalik, ama 3 kq. Basina boyle bir sey gelen var mi?
37aysgl Foto03 ecotix diye marka var doğal havuç suyu sıkılmış ondan alıp içiyorum çünkü diğer türlü havuç yığmam gerekiyo eve bol sıvı tüket haftada 3 kez havuç suyu iç çünkü çok fazla A vitamini var suyuda düzenli iç inşallah düzelir ikimizinde 🙏🏻
Gozde01 Foto03 doktorum havuç suyu onerdi taze sıkılmş olacak her gün 1 bardak 10 gn sonra gtcem bakalım faydasını görceğimi söyledi bende çok su içmeme rağmen azalmş
Foto03 37aysgl inşallah canım belli yanlış tahmin etmiştir çünkü dedi ki ben emin değilim dedi 😥 ama yine de havuç suyu denicem mutlaka