Serce Arkadaşlar instagramda bebekonforbeşik adlı bir sayfa var ordan alışveriş yapan var mı ? Ona göre alışveriş yapmayı düşünüyorum beşiği ordan alayım diyorum
ozgeya Serce 11 aydır Lara model beşiğini kullanıyoruz.Gayet de memnunuz.Çok rahat ettik,kalitesi de fiyatına göre gayet iyi. Biz fabrikalarıyla aynı şehirde olduğumuz için,showroomlarında inceleyerek almıştık.
Serce ozgeya sağ ol canım lara model de gayet güzelmiş keşke bende İzmir’de olsam gözüm göre göre daha rahat alırdım ilk internet alışverişim olacak olursa
ozgeya Serce Gayet güzel diğer ürünleri de.Ben anne yanı olan ve çok da büyük olmayan istediğim için Lara’yı tercih ettim.Ama daha büyük modeli de var.Başka modeller de.