nalan28_ 10 gün geçti az az kanamalarım devam ediyor. İlk günler baya yoğundu şimdi azaldı ama hala kanamam var. Normal midir? Tecrübeliler paylaşırsa sevinirim.
Xedice_rufullaeva nalan28_ bende serklaj oldum 17 haftamda su an 34+5 teyiz 2 gun yogun oldu ama 1 hafta kadar leke gibi koyu kirmizi sonra pembemsi gecdi gitti 10 gune kadar sukur
Htctsbk nalan28_ bende serklajlıydım çok şükür. 39+4 de normal Doğum yaptım 5 aylık olucaz Kanama bir hafta kadar. Akıntı gibi devam etmişti aktif kanama yoktu Canım hayırl kurtul vaktinde
Pinarrrr1 Bende serklaj oldum benımde ilk zaman cok az kırmızı akıntı oldu 2-3 gün sürdü sonra kırmızı olmamasına rağmen 5-6 gün devam etti pıhtı gibi akıntılar(sarımsı)sonradan düzeliyor birsey kalmıyor sen güzelce dinlen ve yemek Wc harici yerinden kalkma popona yakın mesafede yastık koy yüksekte kalsın gecmıs olsun 30. haftaları görürsün kendine dikkat ettiğin sürece kaç haftalıksın Suan
nalan28_ Pinarrrr1 15 haftalığım. 37i göremez miyiz burda çok okudum zamanında doğuranlar. Sizin ne kadar oldu?
Pinarrrr1 nalan28_ duanı hiç eksik etme yavrunla güçlü olduğun sürece tabıkı görürsün 🤗 ben 1 gün sonra 37 haftalık olucam ☺️