Deletedmom19 Arkadaşlar merhabalar bugün mide bulantısı için doktora gitmeden kahverengi lekelenmem vardı. Doktorumda baktı herhangi bi içerde kanama yokmuş fakat hala lekelenmem devam ediyo böyle bi durum yaşayan var mı? Bu arada 8. Haftada ilerliyorum
nesly Deletedmom19 benim 12.haftaya kadar yoğun bi şekilde devam etti progestan yuttum şükür şimdi geçti o sıkıntılarım. Doktorum lekelenmelerden korkma ama uyanık ol rengi kana dönerse hemen gel dedi. Ona dikkat et sadece bide dinlen ayağının altına yastık koyarak. Hayırla geçer inş bugünler 😚💜
[silindi] Deletedmom19 benim kahverengi lekelenmem olmuştu 7 haftalıkken çok az olsada olmuştu doktora gittim alttan muayene etti kanaman yok demişti. Ne iğne vermişti ne de hap. İstersen yazayım ama kanaman yok demişti. Bende tamam demiştim. Doktor kanama yok diyorsa inanın biraz inanmak güç oluyor kanama yok diyince ama doğru diyorlar. Eve geldiğimde çok az daha geldi lekelenmem ama sonra bitmişti. Ama çok az lekelenmem vardı. Korkmayınn
Deletedmom19 nesly bi problem olmadı yani dimi devamlı yatıyorumda aslında inşallah dediğin gibi bende atlatırım moralimi cok bozuyo bu durum 😔 cok teşekkür ederim 🙏
nesly Deletedmom19 Yok Allah’ın izniyle kötü düşünme bende bi problem olmadı hatta bi gece kan oldu acil gittik doktor düşmüş olabilir dedi. Şükür düşmemiş bebeğim onlar çok güçlü oluyorlar rabbim de koruyor. İçini ferah tut bide bol su iç
Bebisaskina Bebisaskina bide pruluton igne verdi cantanda tasi dedi. Bir daha gelirse hemen igneyi yaptr dedi
Deletedmom19 nesly inş bişey olmaz canım su içmiyorum gerçekten içicem tekrar cok sağolun insan bisey olacak diye korkuyo
Deletedmom19 [silindi] Banada baktı canım kanama yok içeride herşey yolunda dedi ama durmakta bilmedi insanın canını sıkıyo bu durum ürpertiyo🙏İnş rabbim bebişlerimizi bize bağışlar