Kızlar bende bugüne doktora gittim benimde suyum fazla normalde 20 olması lazımmış 25 ten sonrası sıkıntılıymış benimki de suan 22 🙁 bende bilmediğim için çok tedirgin oldum baya araştırdım bir sıkıntı olmayacağı yazıyor doktorda 2 haftada bir sekerine baktır mutlaka dedi , sizin doktorlarınız ne dedi ?