Mondlicht bıktım bu cümleyi kullanmaktan “3 düşüğüm var” 😣
Pıhtılaşmamın önüne geçildi yine düşürdüm. Bugün yarın adet olmam lazım olmazsam gebeyim.
Ben de korkuyorum gebe kalıp kan görmekten. İnşallahhhhhhhhh bize de nasip olur inşallah :(
Burda edilen duaların pek yerini bulduğuna inanmıyorum. İsim,cisim bilinmiyor çünkü ama ne bilim lohusasınız bize de dua edin. Benim de 2 sene oldu evleneli 3 düşük var.
Allah sağlıkla ,huzurla büyütmeyi nasip eylesin. 🙏🥰