Tubiorc Hamilelikte B12 vitamin iğnesi kulllanan oldu mu hiç ? Zararı oluyor mu acaba normalinden fazla kilo alma durumu felan
Fasulye_annesi Tubiorc ben kullandım her hangi bi sorun sıkıntı yaşamadım zaten 3 güne bir tane vuruluyor
Akfth Aaa igne veriliyormu hamileyken benim 83 e dusmus cunku Ee 33 haftaligim bide az kaldi doktorunuz mu verdi sizde kadin dogum dojtoru.. 🤔
Tubiorc Akfth canım bana aile doktorumuz verdi B12 çok düşük olduğu için kadın Doğum doktoruma da aynı zamanda sordum oda önerdi sonrasında
Lavinyaa61 Akfth pardon canım 33 te günlük başlamışım sonra hafta da 1 olacak şekilde 4 hafta devam ettim
Akfth Aa ozaman ben beklemeyim gideyim bana da yazsin cunku cok dusmus Takviye olarak aliyorum ama yeterlu gelmez
Tubaska Bende kullandım ilk başta hergün daha sonra her hafta bir tane kullandım kilo aldırdımı bilmiyorum zaten rutin kilo alımı olduğu için iğnenin bir etkisi olacağını sanmıyorum