Uzunyolculugumuz doktorunuza danışın mutlaka, benim doktorum iki saatten uzun kara yolculuğu yapmamalısın dedi. 12-13 saatlik bir yolculuk çok yorucu, araba ne kadar komforlu olursa olsun bel ağrısı, ayaklarda uyuşma oluyor, saat başı mola vermek de çok mümkün olmayabilir.