Tgce61 Gebeliğimin 11.haftasındayım 2hafta sonra 3boyutlu ultrason için gün verdi doktorm aklıma takılan şey 2hafta sonra tam 13.haftamı tamamlamış oluyorum. Bu ulttasyona hangi haftalarda girdiniz ? Bana yakınlarım tam 13 haftayı doldurmadan yapılması gerekiyor geç kalırsın diyorlar aklım epey karıştı sizlerin Nasıl oldu acaba bilgilendirrseniz memnun olurum
Tgce61 Tam olarak açıklamadı doktorum hızlı hızlı bişeyler anlattı ama ilk gebeliğim neyin Nasıl olduğunu tam bilemiyorum. Benden kan tahlili felanda istedi 3boyutlu ultrason içide gün verdi herkes bişeyler söylüyor kime inanacağımı şaşırmış durumdayım