barslnftmnr canım benimde tüp bebek 11. Haftaya kadar fitil olarak kullandım, sonra kesildi fakat kanamam olunca tekrar başladım gece 1 tane ağızdan alıyorum. Fitil olarak kullanırken gece koyduğum ertesi gün geliyordu zaten akıntı miktarıda gebelikte arttığı için akıntıyla karışık fitil de geliyordu sanırım dışındaki kabukları ve günde 3 kez kullandığım için bütün gün geliyordu benimde.