Rumeysa17 Doğum yapalı 3 gün oldu dikişlerim çok ağrıyor ilk doğumumda da böyle olmuştu doktorum ağrı kesici hap dışında birşey vermiyor siz de benim gibi zorlandınız mi sizin doktorlarınız uyuşturucu merhem falan verdi mi
Minedemir15 Rumeysa17 bana da onlardan vermişti ama ben Eczaneden başka bir su aldım O dikişlerimi kurutmuştu rahatlatmıştı Benim de dikişlerim sizinki gibi çok kötüydü ben kahvaltı yapmak için oturamıyordum bile hep uzanıyorum
Rumeysa17 Minedemir15 bakmaya cesaret edemiyorum ama yıkarken elimle hissediyorum çok şiş canımın nasıl yandığını anlatamam doğurmakla bitmiyor ki acılar
Minedemir15 Rumeysa17 sarı su var cnm eczanede bebekler sünnet edildiğinde verilen bi su annem bana aldığında eczacıda dikişler için önerdi acayip rahatladım kurutuyor dene derim kahvaltı yapmak için kalkmaya çalışıyodum ağlaya ağlaya yarım saat anca doğruldum