Aysee42 merhaba, ben de yurtdışında yaşıyorum. Telaffuz konusunda da sıkıntı yaşamayacağımız Defne ismine karar verdik. Tek sorun son zamanlarda bu ismin çok fazla konuluyor olması ama burda nasıl olsa kolay kolay aynı isme rastlamayacak yabancılar arasında diye düşündük. Bade ve Bilgeyi de çok beğeniyordum. Ama Mira da gayet konulabilir bence.