Bserappp 26+1 haftalık şuan bebeğim ve genelde midemde yA da sağ sol göğüs altında hareketlerini çok hissediyorum yani genel de hep yukarıda. Bu iyi birşey mi yoksa Doğum pozisyonu mu aldı baş aşağı mı duruyor erken Doğum belirtisi mi :/
Elifinannesii Bserappp Doğum pozisyonunda olması hiç bişeyi değiştirmez . Benim bebeğim 23. haftadan beri doğum pozisyonunda şuanda 33+5'deyim. Ki yukarıda hissetmeniz çok iyi bişey, haftasına göre en ideal pozisyonda olduğunu gösterir bence.Hiç telaş etmeyin☺️
Bserappp Elifinannesii çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 😇 Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🙏🏻