Fndsvg Bebeğimiz 2 aylık emmiyor hiç bu mamadan memnun musunuz? @bebelac gold kullanıyoruz ama değiştirmek istiyorum
Deletedmom277 Fndsvg Canım ben uzun süre kullandım sütüm yetmeyince çok iyi her ay düzenli kilo aldı oğlum.
Ysmn_61 Benim oğlum 20 aylık hala kullanıyorum doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum ama çocuktan çocuğa değişebilir