Gamze333 ben de kafama takıyorum bebekle ilgili herşeyi o yüzden gittiğimde doktorum herşey yolunda desede bir kaç kez daha soruyorum herşey yolunda değil mi diye 😄 kendini sıkıp üzme canım inşallah yükselir zaten bir sorun olsaydı canını sıkacak bir şey duyardın hiç kafana takma çok güzel düşün en iyi tavsiye budur sana 😌