Traumengel 32 haftalık gebeyim ve bugün rutin kontrolüm için doktora geldim ve bebeğim 2 hafta geriden geliyormuş😞😞 Şok oldum, ne yapacağımı şaşırdım , takip amaçlı yatış verdiler. Kan akımı, suyu, solunumu hareketi normal fakat kilosu 1300 gr😷 çok üzgünüm 🤒
Mammamia Traumengel Kafeinli yedin mi ya da içtin mi? Sana göre en sağlıksız beslenmen neydi toparlanır diğer şeyleri normal olsunda Allahım korusun canım geçmiş olsun
Zagrozunannesi Traumengel Allah’ın ıznıyle kilo alır gelişimi de yerine gelır korkma canım😘sen bebegının kılo alması ıcın ozel seyler ye insallah kilo alıcaktır üzme kendını🤗
husniyealtun Traumengel doner canim merak etme Allah in izniyle normal kilosunu bulur. 34lu haftalarda.her hafta 250 gr civari alicak insaAllah. 38 de bile dogursan bu 1.5 kilo kadar artis demek olur ki 2500 gr normal kabul edilen kilolardan. Boyle aglaya ede yipratirsan streslenirsen bebegine daha cok zarar verirsin. Eve cikinca da durumun elverirse muz sut kasar peyniri organik yumurta kuzu eti tuketmeye dikkat et. Yatis pozisyonunu sol olarak belirlemeye calis. Biiznillah hemencecik toplar annesi kuzun
elifincennetkusu Traumengel canım benim hiç üzülme. Organları gelişmiş olsun zaten ondan sonra 2 kiloyu geçerse küvete alınmaz. Sıkma canını normal bir şey bu 🙏❤
Traumengel Mammamia çok kafeinli şeylere düşkünlüğüm yoktur aslında ama arada sırada kahve içiyordum 😒 düzelir inşallah o kadar endişelendim ki şu saate kadar gözümde yaş kalmadı😒 şok oldum ne yapacağımı bilemedim inşallah normale döner ya 😑
Traumengel husniyealtun inşallah, aslında beslenmeme çok da dikkat ediyordum , son iki hafta mide bulantısı oldu bir iştahsızlık oldu ama bu derece etkilememeliydi🤭 hayırlısı Allahtan çok teşekkür ederim☺
Fatosruzgar Canim uzulme insallah toparlar ve nedense bazen gerilio bebek bu haftalarda ve bicok kiside duydum ama sonra toparladilar. Bu son haftalarda bebege yaricak seyler yemeye calis arastir kitaplardan muzlu sut iyi gelio diye biliorum . Stres inanki bebeginin kilosundan daha fazla zarar verir bebege. O yuzden ne sorun cikarsa merin olmaya calis. Kendini uzme 🙏🏻 Ben 18 haftaligim ve daha onumde cok hafta var ve allah korusun bebegimde heran hersey cikabilir fikriyle yasiorum ve kendimi telkin etmeye calisiorum . Sende iyi tarafindan bakmaya calis. Cocugun zayif dogsa nolcak ablam 1900gr dogmus ben 3 kilo ablam bana gore hep daha saglikli ve fiziken daha uzundur oyle dusun😉
Traumengel Fatosruzgar çok sağol , rabbim seninde yardımcın olsun sağlıkla al kucağına yavrunu inşallah ☺
Gulsen55 Canim uzulme benim bebisde geriden geliyo karin bolgesi. Ama napalim beslenmeme dikkat ediyorum. Allah saglik versin evlatlarimiza
Traumengel Gulsen55 amin inşallah sağlıkla büyüsünler bebişler biran evvel😞 üzülüyorum , en çok da korkuyorum 😯 hayırlısı allahtan, zaman ne gösterecek bakalımm
Sevgim Traumengel Allah yardımcın olsun inşallah kardeşim Rabbim korusun hayırlısıyla sağlıklıca al bebeğini kucağına 😟😟😟
Merrcimek Ben henüz 6 haftalık hamileyim ama görümceme dr u sütlü tatlı ye çocuk kilo alsın demiş. Tabi dr una danış yani şekerin yüksek mi bilemiyorum. Allah yardımcın olsun
Nuranaliayaz1 Traumengel üzülmeyin 1 2 hafta yediklerinize dikkat ederseniz inşallah haftasına uyumlu hale gelir bir arkadaş paylaşmıştı onun da geriden gidiyormuş kaşar,müz,sut ceviz yiyerek düzelmiş galiba bu postu okursa belki size yardımcı olur
Marguerite Traumengel canım muz ye bol bol bebeğe kilo aldırıyor diye okumuştm bende hep yiyorum o yüzden 🙂
anneyimben12 Traumengel muz, kaşar, ceviz bol bol meyve ye pekmez ye canım vitamin ilaçların yokmu onları sürekli aynı saat de kullan düzelir inşallah rabbim ikinizede şafi adıyla şifa versin inşallah
Mrv123 Traumengel mercimek yemeği ve mevsimin yeşilliklerinden ye bakilyatlardan da yemeyi ihmal etme meyve olarak yeşil elma ayva muz ye bebeğe kilo aldırıyormuş sade soda iç süt ve sür ürünlerini de tüketirsen daha iyi olursun inşallah sende bebeğinde
Fatosruzgar Mrv123 Merhaba simdi siz yazinca aklima geldi ve bircok kiside sodayi bazi durumlar icin onermis ama benim doktorum asitli icecek icmemeni onerdi soda da asit li degil mi? Ben mi yanlis biliyorum? Hatta biri ac karinla soda ic diye tavsiyede bulunmustu bi yazida
Tamam Traumengel size Dr Furkan kayabaşoğlu’nun instagramında ki güzel bir örnekle yanıt vermek istedim.Sakın korkmayın.Ne güzel ki doktorunuzda ihmal etmemiş,daha yakından gözlemlemek istemiş,tedbirli olmak için. Hiçbir şey yolunda gitmese de yaradan can vermek istedikten sonra ne engel ki.Tabi ki onun ilminden ayrılmadan ve emin ellere kendimizi-bebeğimizi teslim edip çare arayarak.sakın moralinizi bozmayın,daha ne büyük sıkıtılar var. Bebeğiniz o kadar büyümüş.İnanıyorum ki sağlıkla tam vaktinde kucağınıza alacaksınız. Can bebeğin hikayesi https://instagram.com/p/BXXCz0zDyxv/
Traumengel Tamam Okudum hikayeyi☺ Rabbim isterse hiçbir şey engel değil elbette ki, çok teşekkür ediyorum
zlemAtAcar Fatosruzgar soda diğer ürünler gibi ilave gaz içermez. Doğal bir ürün olduğu için diğer asitli ürünlerle aynı durumda değildir.
Mrv123 Fatosruzgar soda doğal minerallli su olduğu için hamilelikte özelikle cok yararlı sinirimde olsun mide yanmalarına vs cok iyi gelir