Asli34 Herkese merhaba🤗 18 haftalık olduk biz🥳💜 Benim gibi hala cinsiyetini öğrenemeyen var mı? Sadece kıza benziyor diyorlar netleşmedi. 💕 şimdi yavaştan ayrıntılı ultrason için bir yer bakıyorum hem iyi bir perinatolog olsun hemde fiyat çok uçuk olmasın istiyorum. Anadolu yakasında hatta Pendik civarında var mı bildiğiniz bir yer ve fiyatları nasıl ? 🤗
Humakusu Asli34 ben Bağdat caddesinde fetus görüntüleme merkezi diye bir yere gittim canım 3 yıl önce ama ücreti nedir bilmiyorum
Asli34 Aturkk kız desin ama netleşsin istiyorum bende :) ayrıntılı ultrason yaptırdın mı? Orda kesinleşir galiba 💜