gokturknannesi Anneler merhaba hepimize hayırlı güzel doğumlar olsun inşallah. Şehir hastanesinde çalışan bir tanidigimdan bugün aldığım bilgiye göre yenidogan unitesi falan her şey taşınmış pazartesi iş başı yapılacakmış iclerimiz rahat olsun Rabbim hepimizin kuzusunu sağ salim kucağına almayı nasip etsin ⚘⚘
Yesra gokturknannesi teşekkürler, muayene için hala genel hastane binasına mı başvurcaz peki bilginiz var mı