yasmin_ly panik atak benim belki diğer ismim di, ve halen atlatmış sayılmam, 10 hafta evvelim de 30 mg kullanıyor iken gebe oldugumu öğrenince ilacı bıraktım zorla. Hatta kayınvalidem le bile sorun yasadık ilaç kullanırken neden hamile kaldın vs diye,çocugun engelli olur bilmem ne dolu laflar hakaretler yasadım, test yaptığım gün ağlamaktan sıtma tuttu, ömrüm boyunca aglamadıgım gözyaşları ve haykırışlar ile agladım gözlerim sişti kabuslar gördüm, bıraktım ilacı diye oldu çogu, en zoru da yüzüm beynim uyusmus, sanki diş çekiminde iğne yaparlar ya aynı anestezi li gibiydi yüzüm, ve halen de tam geçmedi uyusuyor kafam, derisi, yüzüm dudagım. Anlatmakla bitmez